Friday, July 08, 2011

KOMISEN



OK ! Penjelasan komisyen di atas :
Anda daftarkan diri anda sebagai Master. Kemudian anda topupkan kawan anda RM10 (maxis), jadi anda akan dapat diskaun 3.20% dari harga topup dan diskaun tersebut akan masuk dalam akaun anda. Anda boleh kumpul diskaun(komisyen) tersebut dan boleh tebus bila-bila masa.Itu untuk Maxis, ok kali ini untuk Celcom pula, anda daftar sebagai Master dan anda akan dapat komisyen sebanyak 4.50%.
Anda juga boleh mendaftarkan orang lain tetapi anda hanya boleh mendaftar level rendah daripada anda. Maksudnya jika anda adalah MASTER, anda boleh daftarkan orang bermula Third Assistant sehingga Dealer SAHAJA!! Yuran RM5 akan dipotong dalam akaun anda. Jaid pastikan akaun anda mempunyai nilai sebelum mendaftarkan orang lain. Jadi jika anda tetapkan harga daftar RM100 untuk menjadi Dealer, RM95 adalah keuntungan anda.
Ok ni pula kelebihan bila ada downline, contohnya downline anda topupkan orang lain Maxis RM10, dia daftar sebagai Dealer di bawah anda. Dia akan dapat komisyen sebanyak 3.10% DAN anda juga akan mendapat komisyen jugak tetapi bukan komisyen dealer tetapi komisyen sebagai Master iaitu 3.20%. Banyak kan daripada “Dealer” tadi? So macammana kalau downline yang bawah2 pulak?

BERMINAT?? SMS KE 012-5567090

No comments: