Friday, July 08, 2011

Pendapatan Lumayan Apabila Menjadi Agent Top-Up

Jadi Agent Top-Up ?

Tak pernah ke anda terfikir untuk jadi agent top-up yang boleh top up pada bila-bila masa tak kira di mana sahaja? Tak perlu pergi ke kedai semata-mata nak topup? Nak guna untuk diri sendiri pun boleh, nak topupkan kat orang lain pun boleh. Bukan itu jer, MURAH pulak tuh. Berbaloi la jadi agent top-up nih. Lagi 1, komisen dia pun berbaloi-baloi la. Banyak sangat tetapi dia ikut jugak kita daftar jadi agent yang mana satu. Dah jadi agen top-up, kita boleh buat duit dengan daftarkan orang lain jadi agent. Modal kita yang tetapkan cuma RM5 adalah wajib kita bayar kat syarikat yang kita daftarkan tu. Sangat-sangat berbaloi. Apa lagi? Jom la sertai menjadi agent top-up nih

Agent Top-up Beri Keuntungan Berganda?

Jika anda tercari-cari kerja sambilan yang boleh mambawa keuntungan, mungkin inilah yang anda perlukan selama ini. Modal adalah bergantung kepada anda sama ada nak modal yang murah dan kecil pulangannya ataupun anda nak modal agak mahal tetapi besar pulangannya. Ia bergantung kepada modal anda sendiri.

Menjadi agent top-up ini tidak susah dan jika anda masih lagi pelajar ia adalah satu kelebihan di mana anda boleh malakukan transaksi di mana-mana sahaja termasuk di sekolah, di kolej, universiti ataupun di mana-mana sahaja. Malah anda juga boleh top up kepada diri anda sendiri untuik kegunaan anda. Tetapi ia bergantung kepada modal yang anda masukkan selepas anda mendaftar sebagai agent. Jika anda seorang pekerja kerajaan atau swasta juga boleh malakukan transaksi di tempat kerja, di rumah, di kedai makan atau di mana-mana sahaja.

Percaya tak anda boleh dapat komisen tanpa henti dengan jadi agent top-up?

Ok, biar saya terangkan. Jika anda nak dapatkan komisen tanpa henti dengan penjualan top-up oleh downline anda. Anda cari downline dan daftarkan mereka di bawah anda. Anda hanya boleh daftar downline selepas anda menjadi Agent yang sah. Terdapat beberapa pakej atau jenis agent top-up yang ada berdasarkan modal yang sanggup dibayar. Tetapi anda tidak boleh mendaftarkan downline yang mahu pakej tinggi daripada pakej anda.

Kita teruskan, jika downline anda topup kepada mana-mana pelanggan, anda akan mendapat komisen berdasarkan komisen anda sebagai Agent Top-up. Contohnya anda adalah Master dan ada downline,dia daftar sebagai Dealer di bawah anda pastu downline di bawah anda tu telah top up kan pengguna Maxis RM10. Dia akan dapat komisen sebanyak 3.10% DAN anda juga akan mendapat komisen jugak tetapi bukan komisyen dealer tetapi komisen sebagai Master iaitu 3.20%. Kalau dia ada downline lain pulak? Jadi anda tetap akan terima komisen sebanyak 3.20%. Ia adalah TETAP!!
untitled11 Pendapatan Lumayan Apabila Menjadi Agent Top UpJika berminat boleh menghubungi saya. Jadi yakinlah bahawa rezeki takkan datang kalau kita tak berusaha mencarinya. Agent top-up ni sangat sesuai untuk pelajar-pelajar yang nak buat part time sambil belajar.

No comments: