Saturday, March 20, 2010

aku taw dia online..n dia tahu aku juga sedang online...susah ke utk mnyatakan hai..kenapa? setelah segala harapn di berikan..jgn krna dendam pd org lain..aku mnjd mangsa..

andai aku brsalh..aku ingin mngetahui salahku..jgn pegi dr diri ini dgn mendiamkn diri.. andai kau brtemu yg trbaik drku..beritahulah aku..aku akn pergi jauh dr dirimu..jauh dr keluargamu..jauh dr mereka yg sygkn hubungan kita..

kau marahkn aku andai aku mengeluarkn status yg pelik2..tetapi kau sendiri yg mmbuatkn aku begitu..namun kini aku cube mnjga hatimu..tidak myakitkn hatimu..

terima kasih krna mngajar aku mnjd lebih pnyabar..sabar dgn perangaimu..
jeles itu tnda syg..tapi kau tidak sygkn aku..kita hanya kawan..ya..kenyataan yg perit utk kuterima..masih trngiang2 kata2mu..bila??owh..menusuk ke dada..kesedihan itu..aku sbnrnya sudah patah hati dgn kata2mu..terasa peristiwa lalu berulang kembali..

kiranya ini brlaku lagi..ku harap aku kuat...dan aku tahu..Allah itu maha adil..Dia akn menentukan segalanya...

No comments: