Friday, March 19, 2010

Em...

dh hampir seminggu cuti sekolah..tahniah buat sahabat ku yg telah menamatkn zaman bujang kalian..selamat pengantin baru buat faridah dan suami..buat norman dan diana..


tahniah jgak buat sahabat baikku..Nur Faizah..awak dh dpat pe yg diimpikn..selamat bertunang sahabatku..dia dh mnunjukkn betapa dia sayangkn awak..saya bahagia bila awak bahagia..dan saya akan bahagia bila kawan-kawan saya juga bahagia...saya akan sentiasa tersnyum untuk kalian..jaga diri baik-baik..antara kita sudah semakin jauh..dan akan jauh..

kita tidak sedar yang diri kita berubah tetapi org lain yg berdekatan dgn kita akn merasai perubahan kita..perubahan akan sentiasa berlaku.sama ada menjadi semakin baik atau berubah kepada yang tidak baik..

thank buat sakinah n kinah yang teman aku berjalan2 di shah alam..temankan aku ambil gambar di sana..seronok dpt bercuti..seronok dapat ambil gambar...seronok dapat ketawa bersama..seronok krna aku tidak merasai SEPI..

No comments: